- Unutrašnja organizacija i djelokrug rada
- Sudska odjeljenja
- Kabinet predsjednika Suda
- Sektor sudske uprave
- Služba računovodstva
- Zemljišno-knjižna kancelarija
- Pisarnice
- Akti suda
- Sudbena policija
Sektor sudske uprave
Djelokrug rada osnovne organizacione jedinice Sektor sudske uprave:
- obezbjeđenje uslova za rad i poslovanje Općinskog suda;
- organizovanje unutrašnjeg poslovanja Suda;
- obavljanje poslova iz radnih odnosa;
- vođenje personalne dokumentacije;
- interna i vanjska dostava pošte i pismena;
- briga o tehničkom održavanju prostorija Suda i opreme;
- poslovi ovjere isprava namijenjenih za upotrebu u inostranstvu;
- poslovi u vezi s pritužbama radnika na rad Suda;
- vršenje poslova kancelarijskog poslovanja i arhiviranja predmeta i akata;
- ovjeravanje sudskih odluka;
- otpremanje sudskih odluka;
- obavljanje daktilografskih poslova;
- obavljanje ostalih sudsko-upisničarskih poslova kako je to utvrđeno Pravilnikom o unutrašnjem sudskom poslovanju;
- drugi poslovi sudske uprave propisane zakonom i drugim aktima.
U osnovnoj organizacionoj jedinici Sektor sudske uprave osnivaju se sljedeće unutrašnje organizacione jedinice:
- Odsjek za pravne, kadrovske i opće poslove;
- Odsjek za arhivske poslove;
- Odsjek za kurirske poslove;
- Odsjek sudskih izvršitelja;
- Odsjek za informatičku i komunikacijsku tehnologiju (IKT odsjek);
- Odsjek za CMS;
- Odsjek za tehničke poslove;
- Odsjek za upravljanje predmetima
- Odsjek za prepis
Djelokrug rada unutrašnjih organizacionih jedinica
a) Odsjek za pravne, kadrovske i opće poslove
- izrada pravilnika i drugih akata vezanih za rad Suda;
- izrada pojedinačnih akata koji se odnose na prava, dužnosti i odgovornosti iz radnog odnosa ili u vezi radnog odnosa i ostalih općih poslova;
- vođenje personalne evidencije sudija i svih uposlenika kroz matičnu knjigu evidencije zaposlenika, lične odnosno personalne dosjee i evidenciju prisustva na radnom mjestu;
- izrada godišnjih planova i rasporeda namještenika po sudskim odjeljenjima;
- obavljanje poslova ovjere isprava za upotrebu u inostranstvu – appostille ovjere;
- obavljanje poslova obezbjeđivanja i distribuiranja kancelarijskog i drugog materijala po organizacionim jedinicama Suda;
- obavljanje ostalih administrativno-tehničkih poslova;
b) Odsjek za arhivske poslove
- arhiviranje spisa predmeta, javnih knjiga sa svim ispravama koje se na njih odnose,
- pomoćnih knjiga, upisnika, imenika i drugih posebno čuvanih isprava zajedno s popisima isprava i odnosnim imenicima, kao i ostalih isprava u posebne zaštitne omote te njihovo smještanje u posebnu prostoriju koja je u tu svrhu određena;
- čuvanje, izdvajanje i uništavanje spisa predmeta, upisnika, pomoćnih knjiga i isprava i prijenosnih informatičkih medija;
- obavljanje i drugih poslova shodno Zakonu o arhivskim poslovima i Pravilniku o unutrašnjem sudskom poslovanju.
c) Odsjek za kurirske poslove
- prijem, razvrstavanje i dostavljanje svih pismena u unutrašnje organizacione jedinice Suda;
- preuzimanje sudskih odluka i pismena u pisarnici i upravi Suda i dostavljanje istih strankama kako je to propisano za pojedina pismena posebnim zakonima o sudskim postupcima (ZPP, ZKP);
- obavljanje i drugih poslova dostavljanja shodno Pravilniku o unutrašnjem sudskom poslovanju i drugim propisima.
d) Odsjek sudskih izvršitelja
- provođenje izvršnih radnji shodno Zakonu o Izvršnom postupku;
- provođenje izvršenja na terenu po nalogu sudije;
- prodaja zaplijenjenih stvari;
- izrada izvještaja o obavljenim izvršnim radnjama;
- drugi poslovi koji su propisani Zakonom o izvršnom postupku i Pravilnikom o unutrašnjem sudskom poslovanju.
e) Odsjek za informatičku i komunikacijsku tehnologiju (IKT odsjek)
- instaliranje i održavanje informatičkog mrežnog sistema;
- održavanje hardverskog i softverskog sistema;
- snimanje sudskih procesa i drugih događaja opremom za audio i video (A/V) snimanje;
- obezbjeđenje sigurnosti pristupa i rada na lokalnoj IKT opremi;
- izvještavanje VSTV-a o provođenju i uspostavljanju novih sistema i aplikacija računarske mreže u Sudu;
- drugi poslovi koji spadaju u oblast funkcionisanja informatičkog sistema u Sudu.
f) Odsjek za CMS
- pružanje prvog nivoa podrške i direktne pomoći Općinskom sudu u implementaciji, edukaciji i drugim relevantnim poslovima za potrebe CMS-a;
- obezbjeđenje sigurnosti pristupa i rada u CMS-u, administriranje aplikacijom;
- analiza postupanja u CMS sistemu i uočavanje grešaka u postupanju korisnika sistema, te predlaganje njihovog otklanjanja kroz stalnu edukaciju korisnika;
- izrada i dostavljanje redovnih izvještaja o stanju rješavanja predmeta po odjeljenjima i pojedinačno po nosiocima pravosudnih funkcija;
- vođenje statistike i izrada izvještaja o radu Suda;
- izrada i dostavljanje svih statističkih i drugih podataka po zahtjevima institucija i pojedinaca, na način i pod uslovima predviđenim aktima Suda;
- izvještavanje predsjednika Suda o stanju i primjeni CMS sistema
g) Odsjek za tehničke poslove
- vršenje poslova tehničkog održavanja zgrade Suda;
- vršenje poslova unutrašnjeg obezbjeđenja zgrade Suda;
- koordinacija sa svim organizacionim jedinicama vezana za problematiku tehničkih poslova;
- vršenje prevoza uposlenih službenim vozilima u skladu sa Pravilnikom;
- održavanje i servisiranje vozila;
- vođenje administrativnih poslova vezanih za korištenje službenih vozila;
- vršenje drugih poslova vezanih za upotrebu službenih vozila.
h) Odsjek za upravljanje predmetima
- vršenje poslova kancelarijskog poslovanja u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju;
- priprema i dostava sudskih predmeta u rad sudijama u skladu sa utvrđenim evidencijama;
- otprema sudskih pismena u skladu sa naredbama sudija;
- evidentiranje i skeniranje pristiglih podnesaka i dostavljanje sudijama na dalje postupanje;
- evidentiranje i skeniranje pristiglih dostavnica i ulaganje u pripadajuće predmete;
- dostava spisa nadležnom drugostepenom sudu po žalbama izjavljenim na prvostepene odluke;
- izdavanje uvjerenja o činjenicama iz službenih evidencija;
- prijem i pohrana materijalnih dokaza u krivičnom postupku;
- prijem i razvrstavanje pošte, podnesaka i pismena;
- upisivanje pošte i pismena u dostavne knjige;
- pregledanje podnesaka i naplata sudske takse;
- dostava pismena u organizacione jedinice;
- drugi poslovi shodno Pravilniku o unutrašnjem sudskom poslovanju.
U okviru ove unutrašnje organizacione jedinice, u zavisnosti od vrste i specifičnosti poslova, a imajući u vidu veliki broj predmeta po vrsti i obimu, poslovi se grupišu u zavisnosti od vrste posla po slijedećim grupama:
- Pisarnica za prijem pošte
- Pisarnica za izdavanje uvjerenja o činjenicama iz službenih evidencija,
- Pisarnica za unos dostavnica,
- Pisarnica za uvid u spis i davanje klauzula pravosnažnosti,
- Pisarnica za unos podnesaka pristiglih poštom,
- Pisarnica za otpremu pošte,
- Pisarnica za prijem i unos dokumenata,
- Pisarnica za upravljanje predmetima,
- Pisarnica za upis u registar pravnih lica,
- Prekršajna pisarnica
- Pisarnica za sporove male vrijednosti i
- Pisarnica za izvršenja po vjerodostojnoj ispravi.
U okviru navedenih grupa obavljaju se sljedeći poslovi:
- izdavanje uvjerenja o činjenicama iz službenih evidencija i upravljanje predmetima koji nisu uneseni u CMS sistem,
- evidentiranje, razvrstavanje, skeniranje i ulaganje dostavnica u sudske predmete;
- stavljanje klauzula pravosnažnosti i izvršnosti na pravosnažne i izvršne sudske odluke,
- ovjeravanje sudskih odluka,
- evidentiranje, razvrstavanje, skeniranje i ulaganje podnesaka u sudske predmete,
- otpremanje sudskih odluka i drugih pismena po nalogu sudije i drugih ovlaštenih lica
- unos svih dokumenata vezanih za sudske predmete u CMS sistem i izdavanje potvrda strankama o prijemu dokumenata,
- prijem i evidentiranje zahtjeva za upis i promjene upisa u Registru pravnih lica, kao i izdavanje izvoda iz sudskog registra po zahtjevima stranaka,
- poslovi izvršenja prekršajnih sankcija po pravnosnažnim i izvršnim rješenjima,
- vršenje poslova kancelarijskog poslovanja i obavljanje ostalih sudsko-upisničarskih poslova kako je to utvrđeno Pravilnikom o sudskom poslovanju,
- poslovi prijema, smještaja, evidencije i čuvanja dokaza u skladu sa Pravilnikom o načinu i uslovima čuvanja materijalnih dokaza oduzetih u krivičnom postupku.
e) Odsjek za prepis
- vršenje svih poslova prepisa,
- sačinjavanje raspravnih zapisnika po diktatu sudija ili prekucavanje audio/video snimaka sa ročišta,
- vršenje svih poslova vezanih za tehničku obradu spisa,
- vršenje svih poslova prepisa po naredbi sudija,
- postupanje po naredbama sudije vezano za poštu pojedinaca,
- obavljanje i drugih poslova po nalogu neposrednog rukovodioca
- 1 - 1 / 1
- 1