• logo
  • osnovna stranica
  • Općinski sud u Sarajevu

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish
  • Rad suda
  • Organizacija suda
  • Sektor sudske uprave

    Sektor sudske uprave


    Djelokrug rada osnovne organizacione jedinice Sektor sudske uprave:

    • obezbjeđenje uslova za rad i poslovanje Općinskog suda;
    • organizovanje unutrašnjeg poslovanja Suda;
    • obavljanje poslova iz radnih odnosa;
    • vođenje personalne dokumentacije;
    • interna i vanjska dostava pošte i pismena;
    • briga o tehničkom održavanju prostorija Suda i opreme;
    • poslovi ovjere isprava namijenjenih za upotrebu u inostranstvu;
    • poslovi u vezi s pritužbama radnika na rad Suda;
    • vršenje poslova kancelarijskog poslovanja i arhiviranja predmeta i akata;
    • ovjeravanje sudskih odluka;
    • otpremanje sudskih odluka;
    • obavljanje daktilografskih poslova;
    • obavljanje ostalih sudsko-upisničarskih poslova kako je to utvrđeno Pravilnikom o unutrašnjem sudskom poslovanju;
    • drugi poslovi sudske uprave propisane zakonom i drugim aktima.

    U osnovnoj organizacionoj jedinici Sektor sudske uprave osnivaju se sljedeće unutrašnje organizacione jedinice:

    1. Odsjek za pravne, kadrovske i opće  poslove;
    2. Odsjek za arhivske poslove;
    3. Odsjek za kurirske poslove;
    4. Odsjek sudskih izvršitelja;
    5. Odsjek za informatičku i komunikacijsku tehnologiju (IKT odsjek);
    6. Odsjek za CMS;
    7. Odsjek za tehničke poslove;
    8. Odsjek za upravljanje predmetima
    9. Odsjek za prepis                               

    Djelokrug rada unutrašnjih organizacionih jedinica

    a) Odsjek za pravne, kadrovske i opće poslove

    • izrada pravilnika i drugih akata vezanih za rad Suda;
    • izrada pojedinačnih akata koji se odnose na prava, dužnosti i odgovornosti iz radnog odnosa ili u vezi radnog odnosa i ostalih općih poslova;
    • vođenje personalne evidencije sudija i svih uposlenika kroz matičnu knjigu evidencije zaposlenika, lične odnosno personalne dosjee i evidenciju prisustva na radnom mjestu;
    • izrada godišnjih planova i rasporeda namještenika po sudskim odjeljenjima;
    • obavljanje poslova ovjere isprava za upotrebu u inostranstvu – appostille ovjere;
    • obavljanje poslova obezbjeđivanja i distribuiranja kancelarijskog i drugog materijala po organizacionim jedinicama Suda;
    • obavljanje ostalih administrativno-tehničkih poslova;

    b) Odsjek za arhivske poslove

    • arhiviranje spisa predmeta, javnih knjiga sa svim ispravama koje se na njih odnose,  
    • pomoćnih knjiga, upisnika, imenika i drugih posebno čuvanih isprava zajedno s popisima isprava i odnosnim imenicima, kao i ostalih isprava u posebne zaštitne omote te njihovo smještanje u posebnu prostoriju koja je u tu svrhu određena;
    • čuvanje, izdvajanje i uništavanje spisa predmeta, upisnika, pomoćnih knjiga i isprava i prijenosnih informatičkih medija; 
    • obavljanje i drugih poslova shodno Zakonu o arhivskim poslovima i Pravilniku o unutrašnjem sudskom poslovanju.

    c) Odsjek za kurirske poslove

    • prijem, razvrstavanje i dostavljanje svih pismena u unutrašnje organizacione jedinice Suda;
    • preuzimanje sudskih odluka i pismena u pisarnici i upravi Suda i dostavljanje istih strankama kako je to propisano za pojedina pismena posebnim zakonima o sudskim postupcima (ZPP, ZKP);
    • obavljanje i drugih poslova dostavljanja shodno Pravilniku o unutrašnjem sudskom poslovanju i drugim propisima.

    d) Odsjek sudskih izvršitelja

    • provođenje izvršnih radnji shodno Zakonu o Izvršnom postupku;
    • provođenje izvršenja na terenu po nalogu sudije;
    • prodaja zaplijenjenih stvari;
    • izrada izvještaja o obavljenim izvršnim radnjama;
    • drugi poslovi koji su propisani Zakonom o izvršnom postupku i Pravilnikom o unutrašnjem sudskom poslovanju.

    e) Odsjek za informatičku i komunikacijsku tehnologiju (IKT odsjek)

    • instaliranje i održavanje informatičkog mrežnog sistema;
    • održavanje hardverskog i softverskog sistema;
    • snimanje sudskih procesa i drugih događaja opremom za audio i video (A/V) snimanje;
    • obezbjeđenje sigurnosti pristupa i rada na lokalnoj IKT opremi;
    • izvještavanje VSTV-a o provođenju i uspostavljanju novih sistema i aplikacija računarske mreže u Sudu;
    • drugi poslovi koji spadaju u oblast funkcionisanja informatičkog sistema u Sudu.

    f)  Odsjek za CMS

    • pružanje prvog nivoa podrške i direktne pomoći Općinskom sudu u implementaciji, edukaciji i drugim relevantnim poslovima za potrebe CMS-a;
    • obezbjeđenje sigurnosti pristupa i rada u CMS-u, administriranje aplikacijom;
    • analiza postupanja u CMS sistemu i uočavanje grešaka u postupanju korisnika sistema, te predlaganje njihovog otklanjanja kroz stalnu edukaciju korisnika;
    • izrada i dostavljanje redovnih izvještaja o stanju rješavanja predmeta po odjeljenjima i pojedinačno po nosiocima pravosudnih funkcija;
    • vođenje statistike i izrada izvještaja o radu Suda;
    • izrada i dostavljanje svih statističkih i drugih podataka po zahtjevima institucija i pojedinaca, na način i pod uslovima predviđenim aktima Suda;
    • izvještavanje predsjednika Suda o stanju i primjeni CMS sistema

     g) Odsjek za tehničke poslove

    • vršenje poslova tehničkog održavanja zgrade Suda;
    •   vršenje poslova unutrašnjeg obezbjeđenja zgrade Suda;
    • koordinacija sa svim organizacionim jedinicama vezana za problematiku tehničkih poslova;
    • vršenje prevoza uposlenih službenim vozilima u skladu sa Pravilnikom;
    • održavanje  i servisiranje vozila;
    • vođenje administrativnih poslova vezanih za korištenje službenih vozila;
    • vršenje drugih poslova vezanih za upotrebu službenih vozila.

    h) Odsjek za upravljanje predmetima

    • vršenje poslova kancelarijskog poslovanja u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju;
    • priprema i dostava sudskih predmeta u rad sudijama u skladu sa utvrđenim evidencijama;
    • otprema sudskih pismena u skladu sa naredbama sudija;
    • evidentiranje i skeniranje pristiglih podnesaka i dostavljanje sudijama na dalje postupanje;
    • evidentiranje i skeniranje pristiglih dostavnica i ulaganje u pripadajuće predmete;
    • dostava spisa nadležnom drugostepenom sudu po žalbama izjavljenim na prvostepene odluke;
    • izdavanje uvjerenja o činjenicama iz službenih evidencija;
    • prijem i pohrana materijalnih dokaza u krivičnom postupku;
    • prijem i razvrstavanje pošte, podnesaka i pismena;
    • upisivanje pošte i pismena u dostavne knjige;
    • pregledanje podnesaka i naplata sudske takse;
    • dostava pismena u organizacione jedinice;
    • drugi poslovi shodno Pravilniku o unutrašnjem sudskom poslovanju.

    U okviru ove unutrašnje organizacione jedinice, u zavisnosti od vrste i specifičnosti poslova, a imajući u vidu veliki broj predmeta po vrsti i obimu, poslovi se grupišu u zavisnosti od vrste posla po slijedećim grupama:

    1. Pisarnica za prijem pošte
    2. Pisarnica za izdavanje uvjerenja o činjenicama iz službenih evidencija,
    3. Pisarnica za unos dostavnica,
    4. Pisarnica za uvid u spis i davanje klauzula pravosnažnosti,
    5. Pisarnica za unos podnesaka pristiglih poštom,
    6. Pisarnica za otpremu pošte,
    7. Pisarnica za prijem i unos dokumenata,
    8. Pisarnica za upravljanje predmetima, 
    9. Pisarnica za upis u registar pravnih lica,
    10. Prekršajna pisarnica
    11. Pisarnica za sporove male vrijednosti i
    12. Pisarnica za izvršenja po vjerodostojnoj ispravi.

    U okviru navedenih grupa obavljaju se sljedeći poslovi:

    • izdavanje uvjerenja o činjenicama iz službenih evidencija i upravljanje predmetima koji nisu uneseni u CMS sistem,
    • evidentiranje, razvrstavanje, skeniranje i ulaganje dostavnica u sudske predmete;
    • stavljanje klauzula pravosnažnosti i izvršnosti na pravosnažne i izvršne sudske odluke,
    • ovjeravanje sudskih odluka,
    • evidentiranje, razvrstavanje, skeniranje i ulaganje podnesaka u sudske predmete,
    • otpremanje sudskih odluka i drugih pismena po nalogu sudije i drugih ovlaštenih lica
    • unos svih dokumenata vezanih za sudske predmete u CMS sistem i izdavanje potvrda strankama o prijemu dokumenata,
    • prijem i evidentiranje zahtjeva za upis i promjene upisa u Registru pravnih lica, kao i izdavanje izvoda iz sudskog registra po zahtjevima stranaka,
    • poslovi izvršenja prekršajnih sankcija po pravnosnažnim i izvršnim rješenjima,
    • vršenje poslova kancelarijskog poslovanja i obavljanje ostalih sudsko-upisničarskih poslova kako je to utvrđeno Pravilnikom o sudskom poslovanju,
    • poslovi prijema, smještaja, evidencije i čuvanja dokaza u skladu sa Pravilnikom o načinu i uslovima čuvanja materijalnih dokaza oduzetih u krivičnom postupku.

    e)   Odsjek za prepis

    • vršenje svih poslova prepisa,
    • sačinjavanje raspravnih zapisnika po diktatu sudija ili prekucavanje audio/video snimaka sa ročišta,
    • vršenje svih poslova vezanih za tehničku obradu spisa,
    • vršenje svih poslova prepisa po naredbi sudija,
    • postupanje po naredbama sudije vezano za poštu pojedinaca,
    • obavljanje i drugih poslova po nalogu neposrednog rukovodioca
    910 PREGLEDA
    • 1 - 1 / 1
    • 1